Міністерство освіти і науки України
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти»
Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка
Центр українсько-європейського наукового співробітництва
University of Innsbruck (Австрія)
University of Haifa (Ізраїль)
Addis Ababa University (Ефіопія)
Cape Peninsula University of Technology (Південна Африка)
Maria Curie-Skłodowska University in Lublin (Польща)
Deutsches Jugendinstitut (Німеччина)
FH Campus Wien – University of Applied Sciences (Австрія)
HAWK – University of Applied Sciences and Arts (Німеччина)
Міжнародна науково-практична конференція
ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ
28 жовтня 2024 року
Завантажити інформаційний лист
ОСНОВНІ ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Підготовка вихователів в Україні та європейських країнах
- Стратегія професійної підготовки вихователів в умовах війни
- Якість професійної підготовки вихователів: багатовекторний підхід
- Вплив ціннісних орієнтацій на професійний розвиток студентів-вихователів
- Сучасні технології у підготовці вихователів закладів дошкільної освіти
Робочі мови конференції: англійська (пленарне засідання), українська.
Форма участі: публікація, доповідь, слухач.
Форма проведення: дистанційна (у форматі ZOOM).
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Для участі в роботі конференції потрібно до 25 жовтня 2024 р.:
а) підготувати тези (англійською або українською мовою) за взірцем (Додаток 1);
б) заповнити заявку: https://forms.gle/Q6PwDBEXGC78BFxe6
Участь у конференції – безкоштовна.
Програма, електронний збірник і сертифікат буде надіслано після конференції.
ВИМОГИ ДО ПУБЛІКАЦІЇ У ЗБІРНИКУ МАТЕРІАЛІВ
Обсяг – 3–5 сторінок (кегль 14, Times New Roman, інтервал – 1,5). Верхнє, нижнє, ліве, праве береги – 20 мм. Сторінки без нумерації. Необхідно використовувати парні лапки (« »). При наборі тексту слід розрізняти символи дефісу і тире. Відповідні посилання на використані джерела – у квадратних дужках [3, с. 7].
Автор несе відповідальність за точність викладених фактів, цитат і посилань, а також відповідати принципам академічної доброчесності. Усі надіслані матеріали будуть перевірені на плагіат за допомогою системи Unicheck. Редакційна колегія не приймає матеріали, які не мають відповідного оформлення та залишає за собою право відбору матеріалів до друку.
Матеріали конференції будуть надруковані у збірнику наукових праць «Якість підготовки вихователів закладів дошкільної освіти: реалії та перспективи».
ДОДАТОК 1
ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ СТАТТІ
Іванна ПЕТРЕНКО
(Дрогобич, Україна)
ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ В АВСТРІЇ
Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..
Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..
Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..Текст……..
ЛІТЕРАТУРА
1. Ватаманюк, Г. (2023). Практична підготовка майбутніх вихователів: зміст і шляхи вдосконалення. Педагогічна освіта: теорія і практика. Вип. 34(1). С. 200–216.
2. Войціх, І., Польовик, О. (2022). Психолого-педагогічна та емоційна підтримка студентів в умовах військового стану. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Вип. 6. С. 117–123.
3. Піменова, О., Гапончук, М. (2023). Мотивація до навчання студентів в умовах воєнного стану. Габітус. Вип. 47. С. 36–39.
КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН ДЛЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ:
+38 067 150 88 97 (проф. Марія Миронівна Чепіль)