У межах науково-педагогічних стажувань, що тривають за ініціативи Куявського університету у Влоцлавеку та за підтримки Центру українсько-європейського наукового співробітництва, сьогодні, 26 травня, були проведені онлайн-лекції англійською мовою від провідних фахівців університету.
Відкрив цей захід директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва доктор юридичних наук, професор Михайло Юрійович Віхляєв. Він привітав учасників науково-педагогічних стажувань та акцентував на значущості підтримки польських колег українських учених у цей складний час для України.
Лекторами на онлайн-зустрічі були:
- mgr Joanna Skiba – експерт у галузі освіти та електронного навчання для дорослих (Республіка Польща);
- dr Marcin Miziołek – сертифікований коуч та наставник (Республіка Польща).
Вони ознайомили всіх присутніх з темою «Classroom management solutions» («Технології організації навчального процесу»).
У своїй промові mgr Joanna Skiba наголосила на тому, що у сучасній педагогіці розроблено широкий спектр технологій навчання, які різняться цілями, концептуальними положеннями, особливостями методики. Кожний учитель чи викладач у процесі педагогічної діяльності створює «свою» авторську технологію навчання, яка передбачає її проєктування, експериментування, досягнення оптимального результату. При цьому педагогічна майстерність полягає в тому, щоб дібрати необхідний зміст, застосувати оптимальні методи і засоби навчання відповідно до програми і поставлених освітніх цілей. У ході лекції mgr Joanna навела основні характеристики технологічного підходу у навчанні, такі як: постановка діагностичної мети (із визначенням рівня засвоєння); здійснення об’єктивного контролю ефективності навчання і визначення рівня досягнення поставленої мети; досягнення кінцевого результату з точністю не менше 70%.
Dr Marcin Miziołek радить в організації навчального процесу акцентувати увагу на розвитку особистості студентів, їхніх якостей, талантів і здібностей. За словами лектора, організовуючи навчальний процес, кожен педагог повинен обов’язково брати до уваги інтереси учнів та дослухатися до них, аргументувавши словами: «Якщо ти хочеш, щоб тебе почули студенти, прислухайся до них першим».
Дякуємо всім, хто долучився до нашого наукового заходу в ZOOM!