За підтримки ЦУЄНС оприлюднена монографія з фізико-математичних наук

За підтримки ЦУЄНС оприлюднена монографія з фізико-математичних наук

315
Чим краще розвиваються точні науки, тим швидше може відбутись технічний прогрес у державі, адже буде вистачати кадрів, які зможуть його втілити, однак перед цим їх треба навчити на достатньому для цього рівні. З цією метою за ініціативи Куявського університету у Вроцлавеку та Запорізького національного університету була опублікована монографія під назвою «Інноваційна парадигма розвитку сучасних фізико-математичних наук».
Науковці на сторінках видання розглядали такі питання, як: актуальні проблеми математики, фізики, астрономії, механіки, інформатики і кібернетики, методика викладання навчальних дисциплін та інформаційні технології в освіті.
Електронну версію монографії можна переглянути на офіційному сайті європейського видавництва “Izdevnieciba “Baltija Publishing” (м. Рига, Латвія) за посиланням.
До написання наукового доробку долучились:
  • Вакал Лариса Петрівна – кандидат технічних наук, старший науковий співробітник, Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова;
  • Гречнєва Марина Олександрівна – кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри загальної математики, Запорізький національний університет;
  • Дудик Михайло Володимирович – кандидат фізико-математичних наук, доцент, професор кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;
  • Клєопа Ірина Анатоліївна – асистент кафедри вищої математики, Вінницький національний технічний університет;
  • Колун Наталія Павлівна – кандидат фізико-математичних наук, старший викладач кафедри фундаментальних наук, Військова академія (м. Одеса);
  • Крупський Ярослав Володимирович – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики та інформатики, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського;
  • Решітник Юлія Володимирівна – кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;
  • Рожок Лілія Степанівна – доктор фізико-математичних наук, доцент, професор кафедри теоретичної та прикладної механіки, Національний транспортний університет;
  • Соя Олена Миколаївна – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики та інформатики, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського;
  • Стєганцева Поліна Георгіївна – кандидат фізико-математичних наук, доцент, професор кафедри загальної математики, Запорізький національний університет;
  • Тютюнник Оксана Іванівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики, Вінницький національний технічний університет;
  • Хом’юк Віктор Вікторович – кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри вищої математики, Вінницький національний технічний університет;
  • Ярецька Наталія Олександрівна – кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри вищої математики та комп’ютерних застосувань, Хмельницький національний університет.
Дякуємо авторам, які брали участь у написанні колективної монографії!
Поширити