21 квітня 2023 року проведена онлайн-лекція на тему «Місце маркетингових комунікацій в стратегії розвитку університету». Це була третя з чотирьох онлайн-лекцій, що заплановані у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації з Сумським національним аграрним університетом, що триває з 27 березня по 7 травня 2023 року.
Спікером наукового заходу був Юрій Іванович Данько, доктор економічних наук, професор, проректор з наукової роботи Сумського національного аграрного університету. Юрій Іванович також очолює Сумське обласне відділення Центру українсько-європейського наукового співробітництва.
Пан Юрій розпочав лекцію із обговорення стратегії університету на 2021-2025 рр. Зокрема, основну увагу було зосереджено на таких цілях:
- розвиток корпоративної культури, як елементу системи стратегічного управління за рахунок орієнтації усіх працівників на загальні цілі, підвищення ініціативності персоналу, забезпечення відданості загальній справі та дотримання принципів гендерної рівності;
- підвищення рівня представленості наукових та освітніх здобутків академічної спільноти університету за кордоном;
- розбудова системи інформаційного менеджменту університету.
Було надано детальну характеристику рівням маркетингових комунікацій.
Обгрунтовано важливість комунікації з лідерами громадської думки та важливість реальних міжнародних комунікацій з партнерами.
Зосереджено увагу на необхідності та дієвості залучення амбасадорів бренду університету до впровадження маркетингових комунікацій.
Нагадуємо, що остання лекція відбудеться 27 квітня, о 14:30.
Чекаємо на вас у Zoom!