Розпочато курс лекцій у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації з ефективних методів PR,...

Розпочато курс лекцій у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації з ефективних методів PR, GR ТА IR у сфері вищої освіти

385

Успішно розпочато курс лекцій у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації на тему «Ефективні методи PR, GR ТА IR у сфері вищої освіти». Даний захід організовано за ініціативою Полтавського державного аграрного університету та за підтримки Центру українсько-європейського наукового співробітництва.

Першим із вітальним словом до учасників зустрічі звернувся директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва, доктор юридичних наук, професор Михайло Юрійович Віхляєв. Він привітав усіх із початком курсу та передав слово керівникові Навчально-наукового центру інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих Полтавського державного аграрного університету, кандидату сільськогосподарських наук, доценту Юлії Валентинівні Вакуленко.

Спікерами сьогоднішнього заходу були:

  • Ігор Лядськийкандидат сільськогосподарських наук, докторант кафедри менеджменту імені І.А. Маркіної, старший викладач кафедри маркетингу, провідний фахівець відділу маркетингу Полтавського державного аграрного університету; 
  • Інна Сенько, старший викладач кафедри гуманітарних і соціальних дисциплін, керівник відділу маркетингу Полтавського державного аграрного університету.

Вони представили цікавий матеріал на тему «Значення PR (Public relations) для освіти та науки». Розпочала лекцію пані Інна Сенько, яка акцентувала увагу на питанні, чому саме є важливим ведення PR-політики у сфері освіти і науки. Перш за все, вона пояснила, що таке «PR» і якими є його функції в контексті освіти і науки. Також спікер розповіла аудиторії про стратегії та інструменти PR (створення контенту, соціальні медіа, заходи та воркшопи), а також про виклики і перспективи PR (цифровізація, інклюзивність, етичні виклики, міжнародна співпраця тощо). Далі слово було передано пану Ігору Лядському, який розглянув такі аспекти, як:

  • види PR;
  • Self-PR;
  • вірусний PR;
  • Real-time PR;
  • PR та реклама;
  • передумови PR у давньому світі;
  • PR та імідж;
  • «Темні плями» PR;
  • PR та ЗМІ;
  • PR та лідери думок тощо.

Лекція виявилася насиченою та дуже цікавою. Наприкінці відбулась жвава дискусія, де всі учасники поділились позитивними враженнями від почутого.

Нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 5 березня о 14.30.
До зустрічі в ZOOM!

Поширити