Відбулась перша лекція у межах підвищення кваліфікації з професійного розвитку

Відбулась перша лекція у межах підвищення кваліфікації з професійного розвитку

336

Розпочався онлайн-курс лекцій у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації на тему «Професійний розвиток педагогічних працівників». Захід організовано за ініціативою Українського державного університету імені Михайла Драгоманова та Центру українсько-європейського наукового співробітництва.

Із вітальним словом захід розпочав директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва, доктор юридичних наук, професор Михайло Юрійович Віхляєв. Він подякував Українському державному університету імені Михайла Драгоманова за співпрацю та передав слово Сергію Сергійовичу Русакову – директору Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, кандидату філософських наук, доценту. Сергій Сергійович привітав учасників, анонсував лекції, які відбудуться у межах цього підвищення кваліфікації.

Наступною слово взяла спікер курсу професор кафедри філософської антропології, філософії культури та культурології Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, кандидат філософських наук, Лариса Василівна Осадча. Тема її лекції мала назву «Освічені чи щасливі: як співвідносяться показники якості освіти та індексу щастя громадян».

Ми живемо в епоху, коли освіта, актуальні професійні навички, здатність латентно навчатися та адаптуватися – надзвичайно важливі. Це складові частини соціального капіталу сучасної держави, один із найголовніших складників громадянського благополуччя. Найвищі досягнення у навчанні, за даними 2022 року, показали Сінгапур, Тайвань, Японія, Південна Корея.

Однак, за словами лекторки, якщо порівняти результати іншого всесвітнього дослідження, спрямованого на виявлення рівня субʼєктивного благополуччя громадян різних країн, ми побачимо абсолютно протилежні результати. Населення країн Далекосхідного регіону, які пройшли стрімку модернізацію після Другої світової війни, демонструє один із найвищих рівнів депресивності й стривоженості у світі. То невже вибір майбутніх перспектив такий вузький: бути освіченим чи бути щасливим? Зовсім ні. Адже такі країни, як Ірландія, Данія, Швейцарія, Фінляндія, показали відмінні результати в обох рейтинг-листах. Під час лекції учасники дізнались, як на успішність та щастя громадян впливають цінності виживання та цінності самореалізації; проаналізували гасло фінської освітньої системи: “Вчитися потрібно заради життя, а не жити заради навчальних показників”.

Лекція була дуже цікавою на корисною, про що свідчать позитивні відгуки слухачів.

Нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 20 травня о 14.30.
До зустрічі в ZOOM!

Поширити