27 листопада 2024 року відбулася онлайн-зустріч із Іваном Олексійовичем Терещенком, кандидатом економічних наук, доцентом, доцентом кафедри маркетингу Полтавського державного аграрного університету, під час якої спікер виклав матеріал на тему «Особливості налаштування таргетованої реклами у просуванні бренду закладу вищої освіти у соціальних мережах (практичний кейс)».
Ця зустріч була проведена в межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі», яке реалізовано Полтавським державним аграрним університетом та Центром українсько-європейського наукового співробітництва.
Спікер звернув увагу учасників всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації на такі важливі питання, як: маркетинг у соціальних мережах, найпопулярніші соціальні мережі у світі, тенденції розвитку соціальних мереж, технічні вимоги до контенту. А також дуже важливим етапом зустрічі була розповідь Івана Олексійовича Терещенка про видання «Перший посібник з таргатингу» і практичні поради щодо запуску таргетованої реклами.
Щиро вдячні всім, хто долучився до всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації. Сподіваємося, що інформація, отримана під час онлайн-лекцій, неодмінно принесе користь.