Проведено першу лекцію у межах підвищення кваліфікації з рекламної діяльності в освітній...

Проведено першу лекцію у межах підвищення кваліфікації з рекламної діяльності в освітній та науковій галузях

154

Розпочато курс лекцій у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації на тему «Рекламна діяльність в освітній та науковій галузях». Цей захід було ініційовано Полтавським державним аграрним університетом та Центром українсько-європейського наукового співробітництва.

Розпочала лекцію вітальними словами Юлія Вакуленко, кандидат сільськогосподарських наук, доцент, керівник Навчально-наукового центру інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих Полтавського державного аграрного університету.

Далі слово було передано спікеру – Ігору Лядському, кандидату сільськогосподарських наук, докторанту кафедри менеджменту імені І.А. Маркіної, старшому викладачу кафедри маркетингу, провідному фахівцеві відділу маркетингу Полтавського державного аграрного університету.

Сьогоднішня лекція була прочитана на тему «Теорія рекламної діяльності». У сучасних умовах рекламна діяльність стає необхідним інструментом у будь-якій бізнес-діяльності. У широкому сенсі рекламу можна визначити як заснований на вивченні ринку процес інформаційного впливу на цільову аудиторію з метою збільшення збуту продукції, підвищення престижу фірми і формування позитивного ставлення до такої фірми й продукції.

Під час лекції спікер розповів про сутність реклами та її місце у системі маркетингових комунікацій; передумови та основні етапи розвитку реклами як форми масової комунікації; принципи розроблення рекламної стратегії, основи медіапланування; зміст, форму та структуру рекламного повідомлення; особливості використання різних типів рекламоносіїв; психологічні закономірності сприйняття рекламного повідомлення, моделі впливу реклами на споживачів; види та основні етапи проведення рекламних кампаній; особливості рекламної комунікації в різних сферах життєдіяльності суспільства (політична реклама, соціальна реклама, державна реклама); методи оцінювання різних видів ефективності рекламної діяльності.

Запрошуємо долучитись до наступної лекції,
яка відбудеться 17 грудня, о 14.30.

До зустрічі в ZOOM!

Поширити