Відбулась перша з трьох зустрічей у рамках авторського курсу, який присвячений темі: «Ефективний сервіс та управління: ключові складники успіху в ресторанному бізнесі». Курс організували Українська Школа Гостинності та Центр українсько-європейського наукового співробітництва.
На цьому заході лектором виступає Михайло Шевелюк – експерт у сфері ресторанного бізнесу, керівник Української Школи Гостинності, доктор філософії з культурології.
Сьогоднішня розповідь лектора була на тему «Основи ресторанного сервісу: стандартні процедури та підходи». За словами лектора, мета цієї лекції – дати чітке розуміння процедур обслуговування, які створюють позитивний досвід гостя. Під час лекції розкрито сутність організації процесу обслуговування у закладах ресторанного господарства різних типів і класів. Дана характеристика матеріально-технічної бази як необхідної передумови організації процесу обслуговування. Висвітлені основні правила подавання страв і напоїв, культури їх споживання. Охарактеризовані методи і форми обслуговування споживачів, що використовуються в закладах ресторанного господарства як повсякденно, так і у разі проведення бенкетів та прийомів, здійснення кейтерингового обслуговування, під час створення умов для розваг і відпочинку.
Нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 9 травня, о 15:00.
До зустрічі в ZOOM!