Прочитана лекція з освітніх парадигм штучного інтелекту

Прочитана лекція з освітніх парадигм штучного інтелекту

43

У межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «STEM та STEAM-освіта: інноваційні підходи, технології та практика впровадження» 24 грудня була прочитана остання лекція. До організації події долучилися: Національний центр «Мала академія наук України», Донецький державний університет внутрішніх справ, Вінницький національний технічний університет та Центр українсько-європейського наукового співробітництва.

Завершальну лекцію, яка була присвячена темі «Освітні парадигми штучного інтелекту», прочитав Євген Борисович Шаповалов, кандидат технічних наук, старший дослідник, завідувач відділу інформаційно-дидактичного моделювання Національного центру «Мала академія наук України».

Євген Борисович Шаповалов у ході своєї лекції розкрив, що таке штучний інтелект. Також розповів про кризу доброчесності (важкість розпізнати, чи задача створена штучним інтелектом, кількість часу, витрачена на закриття задачі, тощо). Спікер у ході своєї лекції також намагався надати відповідь, чи штучний інтелект – шлях до деградації чи до розвитку. Важливим елементом лекції була розповідь Євгена Борисовича Шаповалова про стратегії та практичні кейси використання штучного інтелекту.

Лекція була цікавою, інформативною. Спікер у ході лекції влучно поєднав діалог з учасниками та викладення масивного матеріалу.

Щиро вдячні всім учасникам, що долучилися до всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «STEM та STEAM-освіта: інноваційні підходи, технології та практика впровадження»!

Поширити