Авторський курс з ефективного сервісу та управління

Авторський курс з ефективного сервісу та управління

648

Українська Школа Гостинності
Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Авторський курс

ЕФЕКТИВНИЙ СЕРВІС ТА УПРАВЛІННЯ: КЛЮЧОВІ СКЛАДНИКИ
УСПІХУ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

28 квітня – 8 червня 2025 року

Завантажити інформаційний лист

До участі у програмі авторського курсу запрошуються науково-педагогічні співробітники закладів вищої освіти, наукові співробітники наукових установ, докторанти, аспіранти, студенти, педагогічні працівники, викладачі та всі охочі, хто цікавиться запропонованою тематикою.

Кожен учасник програми авторського курсу отримає сертифікат та збірник тез науково-методичних доповідей в електронній формі.

Навчальне навантаження становить 6 кредитів ECTS (180 годин).

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

Михайло Шевелюк – експерт у сфері ресторанного бізнесу, керівник Української Школи Гостинності, доктор філософії з культурології.

Михайло Віхляєв – директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва, доктор юридичних наук, професор.

У МЕЖАХ ЗАХОДУ ПЕРЕДБАЧЕНО ПРОВЕДЕННЯ
ТРЬОХ ОНЛАЙН-ЛЕКЦІЙ

2 травня о 14:30 відбудеться лекція на тему «Основи ресторанного сервісу: стандартні процедури та підходи».

9 травня о 14:30 відбудеться лекція на тему «Комунікація з гостями: як створити незабутній досвід».

16 травня о 14:30 відбудеться лекція на тему «Менеджмент команди: мотивація та управління персоналом».

Постійний спікер – Михайло Шевелюк. Платформа – ZOOM.

Посилання на онлайн-лекції будуть надіслані всім учасникам після сплати за участь. Онлайн-лекції будуть збережені.

ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ

Форма участі – онлайн.

Учасникам слід до 25 квітня 2025 року (включно):

  • заповнити заявку;
  • надіслати відскановану копію квитанції про сплату організаційного внеску (координатор направить вам реквізити після того, як ви заповните заявку) на імейл advanced_training@cuesc.org.ua.

Зверніть, будь ласка, увагу! З 28 квітня по 8 червня 2025 року (включно), впродовж авторського курсу, учасники надсилають на імейл advanced_training@cuesc.org.ua тези науково-методичної доповіді за тематикою авторського курсу.

Тема листа: Авторський курс з ефективного сервісу та управління.

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВНЕСОК

  1. Організаційний внесок учасника становить 1000 грн. Для членів ЦУЄНС організаційний внесок становить

800 грн. (ознайомитися з інформацією, як стати членом ЦУЄНС, можна за посиланням).

  1. Зверніть увагу на те, що авторський курс одноосібний. Сплата внеску за тези, написані в співавторстві, здійснюється кожним учасником, незважаючи на співавторство.
  2. Реквізити для оплати будуть надані координатором після заповнення заявки. Авторам необхідно перерахувати кошти за наданими реквізитами та відправити копію квитанції координатору.
  3. Збірник тез науково-методичних доповідей і сертифікати будуть надіслані учасникам на імейл, вказаний в заявці, після 25 липня 2025 року.

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ

Організаційний комітет авторського курсу забезпечує анонімне якісне рецензування кожних тез доповіді. Усі подані тези доповідей перевіряються на наявність плагіату за допомогою програмного забезпечення StrikePlagiarism.com від польської компанії Plagiat.pl.

ЗАБОРОНА ВИКОРИСТАННЯ НАУКОВИХ ПРАЦЬ КРАЇНИ- ОКУПАНТА

Звертаємо увагу авторів на те, що тези доповідей приймаються виключно українською та англійською мовами! Забороняється цитування в тексті та внесення до бібліографічних списків тих джерел, які опубліковані російською мовою в будь-якій країні, а також джерел іншими мовами, якщо вони опубліковані на території росії та білорусі.

ВИМОГИ ДО ТЕЗ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ДОПОВІДЕЙ

Обсяг – від 2 до 5 сторінок формату А-4 в текстовому редакторі Microsoft Word. Шрифт – Times New Roman, розмір – 14; міжрядковий інтервал – 1,5; відступ першого рядка абзацу – 1,25 см; поля – 2 см.

Послідовність розміщення матеріалів у тезах доповіді: назва тез (великі літери, шрифт – напівжирний); прізвище та ініціали автора (шрифт – напівжирний); науковий ступінь, вчене звання (за наявності), посада, місце роботи (навчання); текст.

Файл повинен мати назву українською мовою відповідно до прізвища та ініціалів учасника авторського курсу (напр.: Кохан Т.Г._тези, Кохан Т.Г._квитанція).

Використана література (без повторів) оформлюється в кінці тексту під назвою «Література:» з урахуванням розробленого в 2015 р. Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання». У тексті виноски позначаються квадратними дужками з вказівкою в них порядкового номера джерела за списком та через кому – номера сторінки (сторінок), наприклад: [5, с. 26].

Мова тез доповідей: українська, англійська.

ЗРАЗОК ДОПОВІДІ

Використання digital-інструментів для підприємств сфери
послуг (на прикладі готельно-ресторанного сегменту)

Шевелюк М. М.
доктор філософії з культурології, керівник,
Українська Школа Гостинності м. Львів, Україна

Текст… [1, с. 552].

<…>

Література:

1.

ПРОГРАМА АВТОРСЬКОГО КУРСУ

1.      Визначення ресторанного сервісу: роль та значення у бізнесі. 15 годин
2.      Стандарти обслуговування: що таке стандарті чому він важливий. 10 годин
3.      Процеси обслуговування: етапи взаємодії з гостями (привітання, прийом замовлення, подача страв, обробка платежів). 10 годин
4.      Важливість уваги до деталей: як малі речі можуть вплинути на загальне враження. 10 годин
5.      Культура обслуговування: формування корпоративних цінностей та ставлення до гостей. 15 годин
6.      Важливість ефективної комунікації: як спілкування впливає на задоволеність гостей. 10 годин
7.      Слухання та реакція: техніки активного слухання для обслуговуючого персоналу. 10 годин
8.      Персоналізація обслуговування: як запам’ятовувати вподобання та потреби гостей. 15 годин
9.      Управління конфліктами: як вирішувати проблеми та незадоволення гостей. 10 годин
10.  Створення емоційного зв’язку: як викликати позитивні емоції у гостей. 10 годин
11.  Роль менеджера у формуванні команди: як надихати та мотивувати співробітників. 15 годин
12.  Теорії мотивації Маслоу, Герцберга та їх застосування в ресторанному бізнесі. 10 годин
13.  Важливість зворотного зв’язку: як конструктивна критика може покращити результати. 10 годин
14.  Командна робота: як створити ефективну команду для досягнення спільних цілей. 10 годин
15.  Оцінка ефективності роботи: методи та інструменти для оцінки результатів співробітників. 10 годин
16.  Індивідуальна консультативна робота. 10 годин

КОНТАКТИ

Центр українсько-європейського наукового співробітництва
Контактна особа – Анастасія Лящова, координатор авторського курсу.
Телефон: + 38 (095) 653 40 42
Email: advanced_training@cuesc.org.ua
Електронна сторінка: cuesc.org.ua
Facebook: facebook.com/cuescinfo
YouTube: youtube.com/channel/cuescinfo

Поширити