Друга лекція в межах підвищення кваліфікації з психології

Друга лекція в межах підвищення кваліфікації з психології

508

Проведено другу лекцію в межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Готовність дошкільника до систематичного шкільного навчання», організаторами якого є Український державний університет імені Михайла Драгоманова та Центр українсько-європейського наукового співробітництва.

Спікером заходу була Тетяна Гурковська, голова відокремленого підрозділу в м. Києві ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», тренер ЮНІСЕФ за програмою «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні».

Тема її лекції мала назву «Фізіологічний компонент готовності дитини до навчання у школі».

Проблема психологічної готовності до школи останнім часом стала дуже популярною серед дослідників різних спеціальностей. Психологи, педагоги, фізіологи вивчають та обґрунтовують критерії готовності до шкільного навчання, сперечаються про вік, з якого найдоцільніше починати навчання дітей у школі.

У ході лекції було розглянуто такі критерії фізичної готовності:

  • дитина дотримується режиму дня (вчасно прокидається, спить 8–10 годин на добу, робить ранкову зарядку, самостійно їсть);
  • дитина самостійно одягається, ходить до туалету;
  • дитина може підняти свій рюкзак і носити його зі школи додому;
  • дитина бігає, стрибає, займається спортом із задоволенням.

За словами лекторки, сучасна школа висуває до дитини підвищені вимоги. Це зумовлено істотним зростанням інформаційної насиченості шкільних програм, засвоєння яких вимагає від дошкільника швидкості реакції, концентрації уваги, здатності тривалий час витримувати психоемоційне та фізичне навантаження.

Нагадуємо, що завершальна онлайн-лекція в межах цього підвищення кваліфікації відбудеться 27 жовтня о 14:30.

Поширити