Фінальна зустріч у межах авторського курсу, який присвячений науковому консалтингу та академічній...

Фінальна зустріч у межах авторського курсу, який присвячений науковому консалтингу та академічній доброчесності

259

Відбулась фінальна зустріч у межах авторського курсу , який присвячений науковому консалтингу та академічній доброчесності.

У межах цього заходу лекцію прочитав Артем Артюхов – кандидат технічних наук, доцент, старший дослідник, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, міжнародний інженер-педагог (Ing. Paed. IGIP), координатор модуля Жана Моне «AICE – With Academic integrity to EU values:  step by step to common Europe».

Сьогоднішня лекція мала назву «Чорні» й «сірі» наукові консультанти у вебпросторі та в електронній скриньці».

Питання «купівлі досвіду за гроші» в наукометрії, або так званий «науковий консалтинг», не раз розглядалося останнім часом серед вчених. Одні схиляються до того, що дослідник повинен робити все сам і публікувати свої роботи без будь-якої допомоги. Інші впевнені, що віддати статтю на перевірку професіоналам – це доречно. У цьому питанні варто розібратися докладніше.

Для того щоб успішно публікувати статті в таких базах даних, як Scopus і Web of Science, необхідно мати неабиякий особистий досвід у наукометрії. Саме консалтинг дає можливість вченим нівелювати його часткову або повну відсутність.

Під час сьогоднішньої дискусії Артем Артюхов навів слухачам достатньо велику кількість прикладів із власного досвіду «купівлі досвіду за гроші», говорив про те, яким чином ті, хто надають нам послуги наукового консалтингу, йдуть на контакт із зацікавленими особами. Загалом, спікер детально розкрив такі питання:

  • Де працюють «наукові консультанти»? – соціальні мережі та месенджери.
  • Де працюють «наукові консультанти»? – електронна пошта.
  • Діалоги з науковими консультантами.

Отже, можна зробити висновок, що в ході авторського курсу «Науковий консалтинг та доброчесність: як обійти пастки?» учасники заходу відкрили для себе багато нової та корисної інформації, яка точно знадобиться їм у викладацькій діяльності. На лекційних заняттях вони дізнались про KPI науково-педагогічного працівника та посередників на шляху їх досягнення, науковий консалтинг, хижацькі видавництва та конференції, наукових консультантів у вебпросторі та в електронній скриньці тощо.

Наприкінці лекції відбулась жвава дискусія між учасниками та спікером, де прозвучало багато щирих позитивних відгуків про даний курс.

Щиро дякуємо всім, хто долучився до наукової події!

Поширити