Проведено лекцію в межах науково-педагогічного стажування із Балтійською міжнародною академією

Проведено лекцію в межах науково-педагогічного стажування із Балтійською міжнародною академією

481

22 березня 2023 року відбулась лекція в  межах науково-педагогічних стажувань із Балтійською міжнародною академією.

Спікером на цьому науковому заході був Гершон Бреслав, доктор психологічних наук, асоційований професор, Балтійська міжнародна академія. Він є автором понад 100 наукових робіт, широко відомої монографії «Емоційні особливості формування особистості в дитинстві: норма і відхилення» (1990) та підручника «Психологія емоцій» (2007).

Тема сьогоднішньої лекції, з якою виступив Гершон Бреслав, мала назву «Емоційний інтелект: як розпізнавати емоції та керувати ними». Питання емоційного інтелекту цікавить людей уже третє тисячоліття. Хтось готовий працювати 24/7, щоб досягти високих результатів, хтось здається і вважає, що успіх — привілея вибраних. А хтось просто пробує, вчиться на своїх помилках і досвіді та в результаті чогось досягає. За словами лектора, у загальному розумінні емоційний інтелект (EI) розглядається як здатність працювати з емоціями і проявляти емпатію. Сюди відноситься вміння розпізнавати емоції, визнавати негативні і позитивні почуття, відокремлювати особисте сприйняття від наочних фактів, управляти власними і чужими емоціями. Це певна людська здатність до дуже точного відчуття ситуації, розуміння бажань оточуючих, стійкості до стресу і впливу негативних емоцій. Отже, під час лекції спікер коротко розкрив сутність емоційного та соціального інтелекту, визначив їхні базові компоненти та показники високого рівня емоційного інтелекту людини. Значна увага приділяється визначенню ролі емоцій на життя та професійну діяльність педагога. Також дав рекомендації педагогічним працівникам як розвинути емоційний інтелект та як розпізнавати емоції.

Спікер зазначив, що емоційний інтелект є сукупністю компонентів, кожний з яких являє собою перелік основних здатностей, умінь особистості. Це інтегральна властивість особистості розпізнавати, контролювати, регулювати власні емоції та емоції інших і використовувати ці здібності у діяльності і спілкуванні.

Лекція була важливим компонентом у науково-психологічних стажувань, де учасники активно себе проявили.

Дякуємо всім, хто долучився до заходу!

Поширити