Проведено лекцію в межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з Сумським національним аграрним...

Проведено лекцію в межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з Сумським національним аграрним університетом

800

10 квітня 2023 року була проведена друга онлайн-лекція на тему «PR-кампанія закладу вищої освіти: планування, бюджетування, реалізація».

Спікером наукового заходу була Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна – кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та логістики, директор офісу промоції Сумського національного аграрного університету (Україна), професор-дослідник Факультету Жан Моне, Університет Париж-Сакле (Франція).

Пані Ксенія розпочала лекцію із обговорення поняття «промоція» – комплекс заходів і засобів, за допомогою яких університет має можливість спрямовувати інформацію про себе, про свою діяльність та потреби на різні рівні сприйняття та споживача цієї інформації.

Було надано детальну характеристику офісу промоції СНАУ, який складається з директора, фотографа та дизайнера бренду, журналіста, редактора сайту, SMM-менеджера, відеографа та бухгалтера. Аргументовано позицію та обов’язки кожного працівника офісу.

Було окреслено функції промоції та ПР-діяльність у бізнесі. Виокремлено основні функції промоції, які полягають у таких аспектах:

  1. Висвітленні діяльності університету через публікації на офіційному сайті СНАУ, радіо СНАУ, співпрацю із засобами масової інформації, фотосупровід заходів та створення фоторепортажів.
  2. Комунікація з аудиторіями через соціальні мережі: Facebook, Twitter, Instagram, Telegram – створення яскравого, привабливого контенту, який зацікавлює молодь і формує довіру до бренду СНАУ.
  3. Створення привабливого іміджу університету через розробку, випуск та розповсюдження брендованої продукції, в тому числі через власний інтернет-магазин; участь та ініціація соціальних проєктів у сфері сталого розвитку, волонтерства, розвитку молодіжних ініціатив, тощо.
  4. Event-менеджмент.

Проаналізовано бюджет промоції: реклама, соціальні мережі, ЗМІ, інфлюенсери, сувенірна продукція і т.д.

Після лекції спікерка надала відповіді на всі поставлені їй запитання та отримала схвальні відгуки про цікавий та актуальний матеріал щодо PR-кампанії закладу вищої освіти.

Нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 20 квітня, о 14:30.
Чекаємо на вас у Zoom!

Поширити