Проведено завершальну лекцію в межах підвищення кваліфікації з освітньої політики

Проведено завершальну лекцію в межах підвищення кваліфікації з освітньої політики

340

Відбулася завершальна лекція в межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Сучасна освітня політика України в контексті актуальних викликів: підходи до розв’язання». Організаторами заходу були Український державний університет імені Михайла Драгоманова та Центр українсько-європейського наукового співробітництва.

Спікером онлайн-зустрічі була Осадча Лариса Василівна, кандидат філософських наук, професор кафедри філософської антропології, філософії культури та культурології Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики Українського державного університету імені Михайла Драгоманова (Київ, Україна).

Лекцію, що мала назву «Трансформуюче навчання як орієнтир освіти майбутнього», доповідач розпочала з трактування поняття трансформуючого навчання: це процес здобуття знань, що передбачає саморефлексію як обов’язковий компонент освітнього шляху. Трансформуюче навчання передбачає вивчення не лише освітніх дисциплін, а й того, як бути людиною. Далі спікер, згадуючи американського філософа, розробника концепції трансформуючого навчання, пояснила, що він розрізняв типи навчання за цілепокладанням на інструментальне, комунікативне та трансформуюче (екзистенційне). Після цього вона розкрила суть поняття «трансформуюче навчання дорослих», що включає усвідомленість, компетентність, взаємодію, і питання партнерства з викладачем у процесі трансформуючого навчання, а також торкнулася інших аспектів зазначеної проблеми.

Дякуємо всім, хто долучився до наукової події!

Поширити