Стартував курс онлайн-лекцій у межах підвищення кваліфікації з академічної доброчесності

Стартував курс онлайн-лекцій у межах підвищення кваліфікації з академічної доброчесності

516

Сьогодні, 20 вересня, відбулася перша із чотирьох запланованих онлайн-лекцій, що присвячені академічній доброчесності. Організовано цей потужний захід завдяки Сумському державному університету, Центру українсько-європейського наукового співробітництва та компанії «Plagiat.pl».

Зі вступним словом на відкритті заходу виступив директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва доктор юридичних наук, професор Михайло Віхляєв. Він привітав учасників заходу та наголосив на важливості постійного вдосконалення науковцем своїх умінь і навичок.

Автором першої лекції був Артем Артюхов – кандидат технічних наук, доцент, старший дослідник, керівник Групи сприяння академічній доброчесності Сумського державного університету, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, міжнародний інженер-педагог (Ing.Paed.IGIP), координатор модуля Жана Моне “AICE – With Academic integrity to EU values: step by step to common Europe”.

Науковець займається вивченням академічної та дослідницької доброчесності, якості освіти, трансферів технологій, питаннями захисту права інтелектуальної власності тощо.

Під час сьогоднішньої лекції, що мала назву «Складники доброчесного освітнього середовища», спікер проаналізував зв’язок академічної доброчесності з відкритою наукою та наголосив на важливості створення всіх умов для реалізації відкритої науки в українському науковому просторі. За його словами, усі ці елементи супроводжують нас увесь час тією чи іншою мірою залежно від того, у якій ситуації ми перебуваємо. У всьому цивілізованому світі академічна доброчесність та ставлення до неї в університеті є важливим маркером для фінансових донорів і грантодавців. Від цього залежить перспектива подальшої їх співпраці з навчальним закладом. Під час лекції спікер розповів про основні норми, які повинні бути покладені в основу повсякденного життя університету та мають забезпечити підвищення якості освітнього й наукового процесу. Він також продемонстрував основні прояви академічної недоброчесності, на основі власного досвіду навів методи активного впровадження принципів академічної доброчесності в життя студентів та діяльність викладача.

У ході лекції спікер також пропонував учасникам відгадати ребуси та ставив цікаві запитання, на які присутні мали відповідати.

Отже, онлайн-зустріч пройшла плідно, про що свідчать велика кількість учасників та їхні схвальні відгуки. Усі присутні на лекції відкрили для себе багато нового, отримали більш широке розуміння щодо формування культури академічної доброчесності.

Нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 29 вересня о 15.00.
Щиро дякуємо всім, хто долучився до лекції в ZOOM!

Поширити