Тривають лекції з маркетингових стратегій в умовах обмеженого бюджету

Тривають лекції з маркетингових стратегій в умовах обмеженого бюджету

229
12 грудня була проведена друга з трьох онлайн-лекцій у рамках Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету».
Лектором наукового заходу був Ігор Костянтинович Лядський  –  кандидат сільськогосподарських наук, старший викладач кафедри маркетингу, провідний фахівець відділу маркетингу Полтавського державного аграрного університету.
Тема доповіді науковця мала назву «Ефективна реклама у соціальних мережах». На минулій лекції розглянуто навіщо потрібні сюжетні лінії для брендів, сьогодні ж спікер розповів аудиторії про те, яка реклама буде допомагати просуванню бренду. Очевидно для всіх, що соціальні мережі стали невід’ємним складником життя кожного з нас. Також зрозуміло, що ми завжди щось для себе шукаємо. Для будь-якого товару є свій покупець, саме тому важливо, якщо ми щось хочемо продати, вміти правильно налаштувати таргет. Однак налаштування таргетингової реклами – це лише один зі складників успішного просування свого продукту. Інший важливий момент – розуміння того, на яких людей розрахований товар, який продаєте. Чому потенційний покупець захоче вибрати вас? Доповідач під час лекції навів приклади того, коли реклама дійсно спрацювала та знайшла своїх покупців, і провів аналіз чому так відбулось. Також поза увагою не залишились приклади провальної реклами та пояснення того, чому це так.
Можна зробити висновок, що всі присутні на науковій події отримали багато практичних знань у сфері маркетингу.
Ми нагадуємо, що наступна онлайн-зустріч відбудеться 19 грудня, о 14:30.
Зустрінемось у Zoom!
Поширити