У Латвії було організовано науково-педагогічне стажування з педагогічних та психологічних наук

У Латвії було організовано науково-педагогічне стажування з педагогічних та психологічних наук

898

Збірник тез науково-педагогічного стажування на тему «Проблеми та стратегії розвитку педагогічної та психологічної освіти в Україні та країнах ЄС»
Сертифікати учасників науково-педагогічного стажування на тему «Проблеми та стратегії розвитку педагогічної та психологічної освіти в Україні та країнах ЄС»

За підтримки Центру українсько-європейського наукового співробітництва з 21 червня по 31 липня 2021 року науково-педагогічні працівники, доктори та кандидати педагогічних і психологічних наук, аспіранти та викладачі з України пройшли науково-педагогічне стажування на тему «Проблеми та стратегії розвитку педагогічної та психологічної освіти в Україні та країнах ЄС» в ISMA The University of Applied Sciences (Латвія). З-поміж них:

  • Батарейна Ірина Олександрівна – аспірант кафедри педагогіки і педагогічної майстерності, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького;
  • Бондар Леся Вікторівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії, практики та перекладу французької мови, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;
  • Бородіна Оксана Сергіївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціально-реабілітаційних технологій, Житомирський економіко-гуманітарний інститут Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна»;
  • Варга Леся Іванівна – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри англійської філології та методики викладання іноземних мов, Мукачівський державний університет;
  • Грищук Елісо Юріївна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри соціальної психології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка;
  • Євтушенко Ірина Володимирівна – кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології, Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України;
  • Клочек Лілія Валентинівна – доктор психологічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка;
  • Кончович Катерина Тиберіївна – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри англійської філології та методики викладання іноземних мов, Мукачівський державний університет;
  • Краєва Оксана Анатоліївна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • Лапченко Інна Олександрівна – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології і педагогіки, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова;
  • Липчанко-Ковачик Оксана Василівна – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри англійської філології та методики викладання іноземних мов, Мукачівський державний університет;
  • Лісниченко Алла Павлівна – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри англійської філології, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського;
  • Магрламова Камілла Газанфарівна – доктор педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри мовної підготовки, Дніпровський державний медичний університет;
  • Раєвська Ірина Миколаївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики дошкільної та початкової освіти, Херсонський державний університет;
  • Старинська Наталія Володимирівна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології, Київський університет імені Бориса Грінченка;
  • Таможська Ірина Володимирівна – доктор педагогічних наук, доцент кафедри мовної підготовки 1, Навчально-науковий інститут міжнародної освіти Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна;
  • Ткаченко Катерина Вячеславівна – магістр практичної психології, аспірант кафедри психології, глибинної корекції та реабілітації, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького;
  • Торбенко Ірина Олексіївна – кандидат педагогічних наук, в. о. декана міжнародного медичного факультету, Донецький національний медичний університет;
  • Фельцан Інна Михайлівна – доктор філософії, старший викладач кафедри англійської філології та методики викладання іноземних мов, Мукачівський державний університет;
  • Циганчук Тетяна Володимирівна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології, Київський університет імені Бориса Грінченка;
  • Цуркан Марія Валентинівна – доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри суспільних наук та українознавства, Буковинський державний медичний університет;
  • Яценко Тамара Семенівна – доктор психологічних наук, академік Національної академії педагогічних наук України, професор кафедри психології, глибинної корекції та реабілітації, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Усім учасникам були відправлені збірники тез науково-методичних доповідей та сертифікати про проходження науково-педагогічного стажування (двома мовами).

Поширити