Відбулась онлайн-лекція присвячена покращенню рівня дистанційної освіти у вищих музичних навчальних закладах

Відбулась онлайн-лекція присвячена покращенню рівня дистанційної освіти у вищих музичних навчальних закладах

1867
Наше життя помітно змінилося під час пандемії. Нам довелося звикати до маскового режиму, дистанційної роботи та дистанційного навчання (тим, хто ще навчається в закладах освіти різного рівня). Тому сьогодні, 12 квітня, дуже доречною стала проблематика онлайн-лекції в межах підвищення кваліфікації для діячів вищої музичної освіти та мистецтвознавства «Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії». Тема сьогоднішньої онлайн-лекції – «Інструменти дистанційної музичної освіти: теорія та практика». Нагадуємо, що це третя із шести онлайн-лекцій запланованого курсу, що триває з 6 по 22 квітня включно. Сьогоднішньою лекторкою була доцент кафедри хорового диригування та академічного співу Харківської державної академії культури доктор мистецтвознавства  Воскобойнікова Юлія Василівна.
на фото Воскобойнікова Юлія Василівна
Науковиця займається переважно вивченням особливостей хорового церковного співу та диригування, зокрема щодо специфіки православних хорових колективів. Також учена створила авторський курс «Основи диригентської майстерності» та програми з дисциплін «Теорія хорового виконання», «Історія хорового мистецтва». Юлія Василівна написала докторську дисертацію на тему «Регентська діяльність як системне явище сучасної православної культури», у якій розглянула особливості діяльності керівника церковного хору межі ХХ–ХХІ ст. Окрім цього, наукове поле інтересів дослідниці також охоплює аналіз діяльності видатних персоналій українського регенства, таких як В’ячеслав Бойко, Ігор Сахно та Протоієрей Димитрій Болгарський, і вивчення православної традиції освітнього процесу головуючих хору.
Тему дистанційного навчання не можна оминути увагою нині, коли вже більше року навчальні заклади періодично закривають на карантин у зв’язку зі збільшенням рівня хворих на COVID-19, при цьому навчальний процес усе одно має тривати, незважаючи на обставини, адже час спливає, а учні повинні отримувати якісну освіту навіть у таких скрутних умовах. Для педагогів музичної освіти ця тема важлива ще й тому, що навчання музичних дисциплін є глибоким процесом залучення відразу декількох органів відчуттів. Це стає в нагоді, зокрема, якщо необхідно скоординувати хоровий ансамбль або скоригувати учня в потрібний момент, коли від грає соло на фортеп’яно. А як правильно організувати репетицію гурту, учасники якого перебувають окремо один від одного, а деякі програми затримуються у зв’язку на 1-2 секунди? Це, напевно, найбільш складний час як для тих, хто викладає музичні дисципліни, так і для тих, хто навчається. Усі ці фактори відіграють ключову роль у правильному сприйнятті й засвоєнні матеріалу. Тому піднімати цю тему вкрай важливо, особливо з огляду на те, що лекторка пропонує шляхи вирішення зазначеної проблеми. Юлія Василівна в межах лекції не лише розповіла про засоби, які мають покращити викладання занять для музикознавців, а й вказала, як вони можуть бути реалізовані на практиці.

Олександра Іванівна Самойленко зауважила: як тільки весь навчальний процес перейшов на дистанційну роботу, змінився стиль мислення та спілкування, змінилися інструменти трансляції й комунікації, завдяки яким можна досягти нових форм організації освітнього процесу.

Подаємо три додатки, які нас вразили найбільше та якими ми прагнемо поділитися з вами:
Wizerme
Kahoot!
Kami

Юлія Василівна провела ґрунтовну роботу, щоб зробити цю онлайн-лекцію цікавою й насиченою та дати своїм колегам багато нової, корисної інформації.

Вдячні всім учасникам за активну участь та нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 16 квітня о 15:00.
До зустрічі в ZOOM!

Поширити