За підтримки ЦУЄНС вдало розпочався курс лекцій із філософії в контексті постсучасних...

За підтримки ЦУЄНС вдало розпочався курс лекцій із філософії в контексті постсучасних знань

432

10 серпня розпочався курс лекцій у межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Філософські студії в контексті постсучасних знань: теорія, методологія, методика». Над розробленням заходу працювали Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка та Центр українсько-європейського наукового співробітництва.

Захід розпочався з вітального слова ректора Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, голови Кіровоградського обласного відділення Центру українсько-європейського наукового співробітництва доктора юридичних наук, професора Соболя Євгена Юрійовича. Він привітав усіх учасників із початком онлайн-лекцій, які, на його думку, є надзвичайно важливими в цей час.

Наступним слово взяв директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва доктор юридичних наук, професор Віхляєв Михайло Юрійович. Він наголосив на значущості співпраці Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка та Центру українсько-європейського наукового співробітництва, наслідком якої стала організація сумісного підвищення кваліфікації.

Далі слово передали спікерці сьогоднішнього заходу – завідувачці кафедри філософії, політології та психології Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка доктору філософських наук, професору Харченко Юлії Володимирівні. Вона ознайомила всіх присутніх з інформативною лекцією на тему «Віртуум як інноваційне середовище (філософсько-культурологічний та онтологічний аспекти)».

Спікерка розпочала доповідь із твердження, що глобальний світ стає дедалі більш технологічним, зв’язаним і взаємозалежним, у ньому постійно міняються стратегії, тактики, правила та вимоги до вибору професії, моделі освіти, філософії повсякденного життя, ідеології тощо. Тобто спостерігається великий попит на виробництво нових ідей.

За словами Юлії Володимирівни, інноваційний простір визначений у сучасному науковому дискурсі як відносно нова сфера буття соціуму, яка зв’язує в єдине ціле всі наявні в ньому інші сфери: соціальну, економічну, наукову, технічну, освітню, культурну, управлінську, виробничу, духовну, інтелектуальну, віртуальну, а також сфери бізнесу, комунікації та інші. З іншого боку, інноваційний простір породжує нову сферу – сферу інновацій. Інноваційний простір має складну структуру та конфігурацію, його просторово-часові межі є невизначеними через інтенсивну динаміку соціальних процесів. При цьому він представлений як віртуум. Лекторка під час доповіді детально зупинилася на аналізі таких питань, як поняття віртіууму; значення соціального віртіууму, що творить інноваційний простір; поняття «носій знань»; поняття дивергенції та конвергенції; об’єкти, на які має бути спрямована інноваційна діяльність; суб’єкти інноваційної діяльності тощо.

Отже, учасники сьогоднішньої наукової події отримали багато корисної та цікавої інформації.

Нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 17 серпня о 14:30.
До зустрічі в ZOOM!

Поширити