Завершено курс онлайн-лекцій з академічної доброчесності

Завершено курс онлайн-лекцій з академічної доброчесності

364

Сьогодні, 10 жовтня, відбулася завершальна лекція з академічної доброчесності для науковців із різних галузей знань. Організовано цей захід завдяки Сумському державному університету, Центру українсько-європейського наукового співробітництва та компанії «Plagiat.pl».

Відкрив онлайн-зустріч і поклав початок дискусії Артем Артюхов – кандидат технічних наук, доцент, старший дослідник, керівник Групи сприяння академічній доброчесності Сумського державного університету, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, міжнародний інженер-педагог (Ing.Paed.IGIP), координатор модуля Жана Моне “AICE – With Academic integrity to EU values: step by step to common Europe”.

Далі слово було передано сьогоднішньому лекторові – Алі Тахмазову, виконавчому директору Plagiat.pl. Він представив аудиторії дуже цікавий матеріал на тему «Програми перевірки унікальності тексту та штучний інтелект».

Під час доповіді спікер зазначив, що перевірка авторства тексту стає дедалі популярнішою в навчальних закладах у всьому світі, що сприяє академічній доброчесності. Перевірка авторства тексту на основі штучного інтелекту (AI) може допомогти викладачам та закладам освіти боротися із засиллям куплених академічних робіт. Прикладом може бути система StrikePlagiarism.com, яка працює на основі штучного інтелекту. StrikePlagiarism.com є академічною антиплагіатною системою, ефективним інструментом пошуку плагіату, аналізу джерела запозичення та зворотного зв’язку з автором.

За результатами заходу лектор підсумував, що штучний інтелект стає важливою частиною освіти. Що ж стосується академічної доброчесності, то не важливо, хто ви (чи Шекспір, який пише віршовану драму, чи студент, який хоче висловити нові ідеї в письмовій формі, чи викладач, який наполягає на виключно авторському написанні студентських робіт), – штучний інтелект співпрацює з будь-ким, щоб упевнитися, що унікальності ніщо не загрожує.

Дякуємо всім, хто долучився до наукової події!

Поширити