Проведено VІ Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики,...

Проведено VІ Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії»

65

12 листопада відбувся VІ Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії».

Із вітальним словом до учасників форуму звернулися:

  • Довгий Станіслав Олексійович, президент Малої академії наук України, академік НАН України, академік НАПН України, доктор фізико-математичних наук, професор.
  • Колебошин Сергій Валерійович, народний депутат України, заступник голови Комітету з питань освіти, науки та інновацій.
  • Вітвіцький Сергій Сергійович, ректор Донецького державного університету внутрішніх справ, доктор юридичних наук, професор, полковник поліції, м. Кропивницький.
  • Торбін Григорій Мирославович, проректор з наукової роботи Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, доктор фізико-математичних наук, професор.
  • Віхляєв Михайло Юрійович, директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва, доктор юридичних наук, професор.

Програма наукового заходу складалась з таких частин, як: планетарне засідання, секційні доповіді та практичні онлайн-семінари.

Участь у форумі взяли науковці, педагогічні працівники, управлінці всіх рангів та всі зацікавлені громадяни України, які запроваджують ефективні педагогічні та андрагогічні методики й технології, що сприяють формуванню й розвитку трудового та інтелектуального потенціалу країни, генерують ідеї випереджального розвитку освіти в умовах становлення інформаційного суспільства.

Усі виступи були справді актуальними. Теми робіт стосувалися інтелектуальних інформаційно-лінгвістичних технологій та їх ролі у трансформації сучасної освіти, перспектив розвитку STEM та STEAM-освіти, повоєнного розвитку України, розвитку віртуального освітнього простору, особливостей роботи університетів у складних умовах воєнного часу, управління адаптивними процесами в освіті в умовах воєнного стану, роботи переміщених закладів фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану, трансформації освіти в Україні як засобу подолання корупції та унеможливлення ведення війн на планеті тощо.

Підсумовуючи, можна зазначити, що під час форуму слухачі отримали багато корисної інформації, діячі науки мали чудову нагоду послухати виступи своїх колег та поділитись із загалом своїми дослідженнями.

Щиро дякуємо всім, хто долучився до цієї наукової події!

Поширити