Сьогодні відбулась перша онлайн-лекція на платформі ZOOM у межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Формування іміджу закладу освіти на основі сучасних комунікаційних технологій», організаторами якого є Сумський національний аграрний університет та Центр українсько-європейського наукового співробітництва.
Спікером наукового заходу була Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна – кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та логістики, директор офісу промоції Сумського національного аграрного університету (Україна), професор-дослідник Факультету Жан Моне, Університет Париж-Сакле (Франція).
Тема її доповіді мала назву «Brand-book закладу вищої освіти. Що необхідно враховувати при формуванні впізнаваного бренду».
У ході лекції надано детальну характеристику брендбуку – офіційному документу компанії, в якому описується концепція бренду, атрибути бренду, цільова аудиторія, позиціонування компанії та інші дані, якими керується відділ маркетингу та керівники бізнесу для побудови комунікації зі споживачами та розвитку компанії вцілому. Окреслено необхідність впровадження та використання бренду, адже це впізнаваність, спрощення створення рекламної продукції, зменшення затрат на дизайн. Обґрунтовано важливість використання логотипу для впізнаваності бренду. Також лекторка ознайомила слухачів із брендбуком Сумського національного аграрного університету: ідея логотипу, позиціювання, версії логотипу, протипоказання до використання, шрифт, гама кольорів, слоган і т.д.
Лекція була інформативною та цікавою. Наприкінці заходу учасники ставили питання та ділилися своїм досвідом впровадження брендбуку у навчальному закладі.
Нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 10 квітня, о 14:30.
Чекаємо на вас у Zoom!