Стартували онлайн-лекції з особливостей формування і напрямів розвитку бренду ЗВО

Стартували онлайн-лекції з особливостей формування і напрямів розвитку бренду ЗВО

201
Олександр Галич
Дмитро Дячков

Стартували онлайн-лекції в межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі». Наукова подія реалізована завдяки спільним зусиллям Полтавського державного аграрного університету та Центру українсько-європейського наукового співробітництва.

Сьогоднішній захід було розпочато вітальними словами, які висловили представники Полтавського державного аграрного університету, зокрема:

  • ректор кандидат економічних наук, професор Олександр Галич;
  • директор Навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій доктор економічних наук, професор Дмитро Дячков;
  • керівник Навчально-наукового центру інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих кандидат сільськогосподарських наук, доцент Юлія Вакуленко.
Юлія Вакуленко
Іван Терещенко

Після урочистостей була розпочата лекція «Позиціювання і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти в цифровому середовищі», яку провели доцент кафедри маркетингу Полтавського державного аграрного університету кандидат економічних наук, доцент Іван Терещенко та фахівець сектору інноваційних технологій навчання та організації навчального процесу відділу моніторингу та забезпечення якості освіти Полтавського державного аграрного університету Наталія Терещенко. У ході лекції були розглянуті ключові поняття (бренд ЗВО, репутація, імідж), цільові аудиторії, цифрове середовище та інші.

Лекція викликала захоплення в учасників всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, про що свідчать їхні позитивні відгуки, які були висловлені наприкінці заходу.

Чекаємо вас на наступній лекції, яка відбудеться 20 листопада, о 14:30!

Поширити