Тривають лекції у межах авторського курсу з ефективного сервісу та управління

Тривають лекції у межах авторського курсу з ефективного сервісу та управління

39

Відбулась друга лекція у рамках авторського курсу, який присвячений темі «Ефективний сервіс та управління: ключові складники успіху в ресторанному бізнесі».

Спікером курсу є Михайло Шевелюк – експерт у сфері ресторанного бізнесу, керівник Української Школи Гостинності, доктор філософії з культурології.

Тема сьогоднішньої лекції – «Комунікація з гостями: як створити незабутній досвід». Спілкування з гостями – це як фонова оцінка вашого закладу гостинності. Ви можете ігнорувати його, коли воно є, але коли воно відсутнє, ви можете легко відчути різницю. Щоб правильно розставити акценти, спікер навів кілька пунктів, які чітко демонструють важливість спілкування з гостями в індустрії гостинності. Перше враження: як привітання та перші слова можуть вплинути на настрій гостей і їхнє бажання повернутися, а саме:

  • Активне слухання. Чому важливо не лише чути, а й розуміти потреби відвідувачів. Як ставити правильні питання, щоб зрозуміти, чого хоче ваш гість.
  • Вербальна та невербальна комунікація. Яку роль відіграють міміка, жести та тон голосу у взаємодії з гостями. Як правильно використовувати ці елементи для покращення обслуговування.
  • Обробка скарг. Як ефективно реагувати на негативні відгуки та перетворювати їх на можливість для покращення.
  • Командна робота. Взаємодія між кухнею та офіціантами: як налагоджена комунікація всередині команди впливає на загальний успіх ресторану.

Після лекції відбувалося жваве обговорення між спікером та учасниками заходу, у ході якого лектор ґрунтовно відповів на всі поставлені йому запитання.

Нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 16 травня, о 14:30.
До зустрічі в ZOOM!

Поширити