Відбулася друга лекція всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з STEM та STEAM-освіти

Відбулася друга лекція всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з STEM та STEAM-освіти

9

У межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «STEM та STEAM-освіта: інноваційні підходи, технології та практика впровадження» відбулася друга лекція з трьох запланованих.

Тема лекції – «STEM-освіта в контексті проєктування, інноваційної діяльності та ґендерно-чутливого середовища».

Спікер заходу – Кузьменко Ольга Степанівна, доктор педагогічних наук, професор, учений секретар секретаріату Вченої ради Донецького державного університету внутрішніх справ (м. Кропивницький), провідний науковий співробітник відділу інформаційно-дидактичного моделювання Національного центру «Мала академія наук України».

Під час лекції Ольга Степанівна акцентувала увагу на ключових аспектах сучасної STEM-освіти, зокрема:

  • Проєктуванні освітнього процесу, що базується на міждисциплінарних зв’язках, розвитку дослідницьких умінь та залученні учнів до вирішення реальних практичних завдань.
  • Інноваційній діяльності в закладах освіти, що охоплює застосування сучасних технологій, цифрових інструментів, моделювання, робототехніки та інженерного підходу.
  • Створенні ґендерно-чутливого освітнього середовища, яке сприяє рівним можливостям для всіх здобувачів освіти, подоланню стереотипів щодо участі дівчат і хлопців у STEM-напрямах, а також формуванню демократичної та інклюзивної культури взаємодії.
  • Підтримці мотивації учнів, зокрема через впровадження проєктної діяльності, конкурси, дослідницькі ініціативи, партнерство з науковими установами та бізнесом.
  • Рольовій моделі педагога у STEM-середовищі, який виступає фасилітатором, наставником та організатором творчого й дослідницького процесу.

Спікерка поділилася прикладами успішних STEM-практик, методичними рекомендаціями та інструментами, які можуть бути ефективно інтегровані в освітній процес для розвитку критичного мислення, креативності та інженерного підходу.

Поширити