На базі Вищої школи менеджменту інформаційних систем (ISMA) проведено лекцію в межах...

На базі Вищої школи менеджменту інформаційних систем (ISMA) проведено лекцію в межах науково-педагогічних стажувань

495

За активної підтримки Центру українсько-європейського наукового співробітництва відбулася онлайн-лекція в межах науково-педагогічних стажувань, що проходять на базі Вищої школи менеджменту інформаційних систем (ISMA).

Сьогоднішню онлайн-зустріч вступним словом розпочав директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва доктор юридичних наук, професор Михайло Юрійович Віхляєв. Він підкреслив необхідність міжнародної співпраці, адже саме завдяки їй підвищується ефективність навчання.

Спікером заходу була Антоніна Дьякон, д.е.н., професор, проректор із розвитку та інновацій Вищої школи менеджменту інформаційних систем (ISMA). Вона представила лекцію на тему “Navigating the Future: Modern Trends in Higher Education and the Role of Artificial Intelligence” («Навігація в майбутнє: сучасні тенденції у вищій освіті та роль штучного інтелекту»).

У представленні матеріалу пані Антоніна акцентувала на питанні активізації комплексних досліджень щодо сучасних інформаційних технологій, зокрема основ штучного інтелекту, у системі освіти та в наукових розвідках здобувачів вищої школи з метою формування сприятливого, результативного, якісного та етичного процесу отримання знань у контексті становлення інформаційного суспільства. Завдяки технологіям штучного інтелекту, який моделює процеси людського інтелекту для висновків, комп’ютерні системи можуть пропонувати здобувачам персоналізоване, адаптивне або інтервальне навчання, автоматичне оцінювання навчальних досягнень, підтримку та зворотний зв’язок у навчальному процесі. Окрім цього, спікерка зазначила, що штучний інтелект як модерний педагогічний механізм сучасності має вагоме концептуальне й методологічне значення для плодотворного єднання освіти та науки.

Отже, за підсумками лекції констатуємо, що штучний інтелект можна використовувати в освітньому процесі як помічника вчителя, що буде додатком до його використання для створення персоналізованого навчального середовища та забезпечення зворотного зв’язку з учнями.

Щиро вдячні всім науковцям, які долучилися до заходу!

Поширити