На платформі Zoom була проведена лекція з нефінансових стратегій маркетингових комунікацій

На платформі Zoom була проведена лекція з нефінансових стратегій маркетингових комунікацій

716
Сьогодні, 19 грудня, відбулась остання лекція в рамках Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету».
Лектором наукового заходу був Ігор Костянтинович Лядський –кандидат сільськогосподарських наук, старший викладач кафедри маркетингу, провідний фахівець відділу маркетингу Полтавського державного аграрного університету. Він кваліфікований спеціаліст з маркетингу, який має досить практичного досвіду у цій сфері, щоб ділитись ним із загалом, який протягом усього курсу розповідав про тонкощі брендингу, реклами та особливості використання мереж.
Тема сьогоднішньої лекції мала назву «Нефінансові стратегії маркетингових комунікацій». Лектор розповів аудиторії про те, що потрібно враховувати в маркетингу компанії, щоб забезпечити якісну роботу. Зокрема, варто відслідковувати наскільки задоволені клієнти вашим товаром, який зворотний зв’язок вони дають. Також треба звернути увагу на продуктивність, якість і затримки процесу виробництва, тобто спілкуватись з працівниками, цікавитись умовами їхньої роботи, чи все їх влаштовує та чи досить вони замотивовані.
Можемо зробити висновок, що в ході лекційного курсу науково-педагогічні співробітники закладів вищої освіти, співробітники наукових установ, практичні працівники, докторанти, аспіранти та студенти мали нагоду почерпнути для себе багато нового з маркетингових стратегій та комунікації.
Щиро дякуємо всім присутнім за активну участь у науковому заходу ЦУЄНС!
Поширити