Важливість соціальних мереж у контексті професійного розвитку юриста через побудову особистого бренду...

Важливість соціальних мереж у контексті професійного розвитку юриста через побудову особистого бренду в цифровому світі

342

21 серпня 2024 року відбулася остання онлайн-лекція у межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Інноваційні підходи у викладанні права: міжнародні стандарти, економічна інтеграція та цифровий розвиток».

Програму реалізовано сумісними діями Донецького державного університету внутрішніх справ та Центру українсько-європейського наукового співробітництва.

Сьогоднішня зустріч була присвячена темі «Ефективне використання соціальних мереж для професійного розвитку юриста та особистого брендингу в цифровому світі», яку розкрили Мішина Наталя Вікторівна – доктор юридичних наук, професор, професор кафедри конституційного права  Національного університету «Одеська юридична академія», дослідниця лабораторії SAGE Університету Страсбургу, Франція, та Дрогозюк Крістіна Борисівна – кандидат юридичних наук, доцент кафедри цивільного, нотаріального та виконавчого процесу Національного університету «Одеська юридична академія».

Під час лекції Крістіна Борисівна Дрогозюк поділилася власним досвідом використання соціальних мереж з метою професійного розвитку та надала відповідь на найбільш актуальні питання про те, як працюють соціальні мережі в контексті розвитку особистого бренду для юриста, а саме:

  • що таке особистий бренд і з чого він формується;
  • як визначити свою ідентичність та унікальність;
  • як ефективно почати використовувати соціальні мережі для розвитку особистого бренду;
  • як реагувати на хейт та негативні відгуки;
  • особистий досвід при побудові персонального бренду, а також типові помилки;
  • як писати цікаві та хвилюючі тексти, адаптовані під формат соціальних мереж;
  • що таке цільова аудиторія та як її знайти;
  • репутація експерта та її вплив на особистий бренд;
  • рекомендації лекторів у роботі з соціальними мережами, які базуються на особистому досвіді.

З огляду на те, що лекторка має тривалий досвід у веденні юридичного блогу та написанні науково-популярних текстів для ЗМІ, лекція була наповнена живими прикладами, досвідом та надбаннями авторки. Особливо корисно було послухати блок про помилки, які допускала Дрогозюк Крістіна Борисівна під час розвитку своїх соціальних мереж, і як вона їх долала.

Блок щодо мережі LinkedIn слухачам представила Наталя Вікторівна Мішина – визнаний експерт у галузі права Ради Європи та місцевого самоврядування. Вона має значний досвід роботи з правами людини, зокрема у сфері виконання рішень Європейського Суду з прав людини. Її експертні знання цінуються як у наукових, так і у практичних колах. Наталя Вікторівна активно співпрацює з міжнародними організаціями та бере участь у конференціях, де її виступи завжди викликають інтерес і жваві дискусії. Її рекомендації та дослідження є важливим внеском у розвиток правозастосування на місцевому та регіональному рівнях. 

Наталя Вікторівна Мішина розкрила особливості побудови особистого бренда та викладення результатів своїх наукових досліджень, а також і педагогічного досвіду у LinkedIn. Вона розповіла про потенціал, який ця мережа представляє для юристів – викладачів та науковців – звернувши особливу увагу на особливості нетворкінгу та отримання зворотного зв’язку від колег (на прикладі особистої сторінки, де вона викладає експертний контент – результати роботи над індивідуальним дослідницьким проєктом «Роль органів місцевого і регіонального самоврядування у виконанні постанов Європейського Суду з прав людини»).

Авторки завершили лекцію змістовною систематизацією інформації та надали чіткий алгоритм дій та особисті рекомендації для початку ведення соціальних мереж.

Дякуємо всім слухачам, які цікавляться розвитком професійної діяльності та долучаються до всеукраїнського наукового педагогічного підвищення кваліфікації!

Поширити