Організована завершальна онлайн-лекція в межах підвищення кваліфікації з мистецтвознавства

Організована завершальна онлайн-лекція в межах підвищення кваліфікації з мистецтвознавства

540

Сьогодні відбулася завершальна онлайн-лекція в межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Системні інновації у сучасній музичній освіті та науці». Організаторами цього заходу були Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової та Центр українсько-європейського наукового співробітництва.

Спікером заходу була Олександра Андріївна Овсяннікова-Трель – доктор мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри історії музики та музичної етнографії Одеської національної музичної академії імені А.В. Нежданової.

Наукові інтереси Олександри Андріївни охоплюють таке коло питань і напрямів: традиції західноєвропейського музичного мистецтва у сучасній композиторській творчості, естетика і жанрово-стильова специфіка музичного мистецтва ХХ століття, аудіовізуальні форми художньої практики сучасності, проблеми індивідуального композиторського стилю у сучасній музичній творчості.

Науковиця провела лекцію на тему «Творчість сучасних композиторів у комунікативному просторі кіномистецтва».

Музика в кіно відіграє найважливішу роль! Вона створює емоційно-сенсаційний простір у часі сприйняття, організовуючи умови для співпереживання, участі нас як глядача в процесі перегляду фільму. Музика залишає гігантський шлейф емоційного сприйняття, коли ми закінчуємо перегляд того або іншого фільму. У ході лекції розглянуто композиторську діяльність у європейському кіномистецтві. Лекторка ознайомила учасників з історією виникнення кіно як мистецтва, видами та жанрами та особливостями творчого процесу. Також запропонувала розглянути творчість сучасних композиторів. Розповіла про рівні шари комунікативного простору у мистецтві, такі як: передфраза, кодування інформації-повідомлення, емоційна реакція, смислове наповнення знакової системи художнього твору, постфаза (посткомунікативна фаза). Розкрила зміст терміна «медіатекст» та зазначила форми існування музики у системі медіатексту. Розповіла метафункції музики у кінотексті тощо.

Щиро дякуємо всім, хто долучався до онлайн-лекцій!

Поширити