5 грудня відбулася перша з трьох лекцій Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету». У науковому заході мали можливість узяти участь науково-педагогічні співробітники закладів вищої освіти, наукові співробітники наукових установ, практичні працівники, докторанти, аспіранти, студенти та всі охочі, хто цікавиться запропонованою темою.
До вступного слова долучилися представники Полтавського державного аграрного університету:
- Горб Олег Олександрович – кандидат сільськогосподарських наук, доцент, проректор з науково-педагогічної, наукової роботи;
- Вакуленко Юлія Валентинівна – кандидат сільськогосподарських наук, доцент, керівник навчально-наукового центру інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих.
Сьогоднішнім спікером був Лядський Ігор Костянтинович (кандидат сільськогосподарських наук, старший викладач кафедри маркетингу, провідний фахівець відділу маркетингу Полтавського державного аграрного університету).
Тема його доповіді мала назву «Сторітелінг як важливий елемент брендингу». Під час переглядів рекламних роликів ми неодноразово могли спостерігати, що більшість із них мали цілі сюжетні лінії та складалися із зав’язки, кульмінації і розв’язки. Цей елемент маркетингу справді має сенс, адже може захоплювати глядача, викликати в нього емоції. У такий спосіб реклама зацікавлює та запам’ятовується. Відповідно, навіть якщо нам не потрібен той чи інший продукт, ми все одно можемо придбати його хоча би для того, щоб дізнатися, що саме нам намагалися продати. Саме тому доповідач розповів аудиторії про важливість наявності сторітелінгу. Також лектор навів найбільш яскраві та успішні приклади його використання, проаналізував помилки, які часто можуть допускати бренди, унаслідок чого товар не купують.
Нагадуємо, що наступна онлайн-лекція в межах підвищення кваліфікації відбудеться 12 грудня о 14:30.
До зустрічі в Zoom!