Закінчено курс лекцій у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації з рекламної діяльності

Закінчено курс лекцій у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації з рекламної діяльності

172

Закінчено курс лекцій у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації на тему «Рекламна діяльність в освітній та науковій галузях». Ця подія була організована Полтавським державним аграрним університетом та Центром українсько-європейського наукового співробітництва.

Сьогодні відбулася заключна онлайн-лекція, яку провів Ігор Костянтинович Лядський, кандидат сільськогосподарських наук, старший викладач кафедри маркетингу, фахівець дорадчої служби Полтавського державного аграрного університету. Спікер розповів цікаву інформація на тему «Морально-етичний компонент рекламної діяльності».

Протягом лекції було розглянуто такі питання рекламної діяльності, як:

  • Морально-етичний бік реклами;
  • Аматорська та «професійна» реклама;
  • Тренди маркетингу та реклами 2025;
  • Зручний та зрозумілий шлях покупця;
  • Усеохопність бренду;
  • Легка доступність цифрових активів;
  • Якісний контент;
  • Персоналізація;
  • Загрози штучного інтелекту.

Щиро дякуємо всім, хто долучився до наукової події!

Поширити