Закінчено курс лекцій у межах науково-педагогічного підвищення кваліфікації на тему «Рекламна діяльність в освітній та науковій галузях». Ця подія була організована Полтавським державним аграрним університетом та Центром українсько-європейського наукового співробітництва.
Сьогодні відбулася заключна онлайн-лекція, яку провів Ігор Костянтинович Лядський, кандидат сільськогосподарських наук, старший викладач кафедри маркетингу, фахівець дорадчої служби Полтавського державного аграрного університету. Спікер розповів цікаву інформація на тему «Морально-етичний компонент рекламної діяльності».
Протягом лекції було розглянуто такі питання рекламної діяльності, як:
- Морально-етичний бік реклами;
- Аматорська та «професійна» реклама;
- Тренди маркетингу та реклами 2025;
- Зручний та зрозумілий шлях покупця;
- Усеохопність бренду;
- Легка доступність цифрових активів;
- Якісний контент;
- Персоналізація;
- Загрози штучного інтелекту.
Щиро дякуємо всім, хто долучився до наукової події!