Розпочався курс лекцій у межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з хорової творчості

Розпочався курс лекцій у межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з хорової творчості

573

22 травня розпочався лекційний курс всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Хорова творчість та освіта: осмислення традицій, опанування новацій», у межах якого передбачено проведення восьми онлайн-лекцій / майстер-класів на платформі ZOOM.

У всеукраїнському науково-педагогічному підвищенні кваліфікації мали змогу взяти участь науково-педагогічні співробітники закладів вищої освіти, співробітники наукових установ, докторанти, аспіранти, студенти, педагогічні працівники, викладачі та концертмейстери закладів мистецької освіти всіх рівнів та всі охочі, хто цікавиться інноваціями у сучасній хоровій творчості й освіті.

Зі вступним словом виступив директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва, доктор юридичних наук, професор Михайло Юрійович Віхляєв. Він привітав учасників заходу та побажав продуктивної роботи й наснаги.

До вступного слова також долучився ректор кандидат мистецтвознавства, професор, народний артист України Олександр Леонідович Олійник. Ректор привітав учасників з початком всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації та від усього серця побажав миру, здоров’я та нових творчих здобутків.

Сьогоднішню лекцію прочитала доктор мистецтвознавства, професор, заслужений діяч мистецтв України, завідувач кафедри хорового диригування Одеської національної музичної академії імені А.В. Нежданової, керівник дитячо-юнацького хору «Solo musica» студії педагогічної практики Одеської національної музичної академії імені А.В. Нежданової Євгенія Миколаївна Бондар.

Тема її доповіді мала назву «Хорова школа в системі мистецької освіти: фахова підготовка, виклики та тренди». Спікерка розпочала доповідь з твердження того, що мистецька освіта є одним з найвищих надбань національної української культури та однією з провідних музично-виконавських сфер в Україні вважають хорову творчість. Стратегія розвитку мистецько-педагогічної освіти сьогодення пов’язана із внесенням інноваційних перетворень до її змісту і має ґрунтуватись на вирішенні завдань щодо якісної професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта, що, на наш погляд, потребує вдосконалення мистецько-технологічних шляхів її реалізації. Відповідно до цього у ході лекції систематично викладено актуальні проблеми хорової підготовки вчителя музики, питання методичної підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності, особливості взаємодії педагогічного, професійного та творчого напрямів хорової діяльності, шляхи організації навчального процесу та систему контролю навчальної діяльності студентів.

Отже, учасники сьогоднішньої наукової події отримали багато корисної та цікавої інформації.

Ми нагадуємо, що наступна лекція відбудеться 25 травня, о 10:00.
До зустрічі в ZOOM!

Поширити