За підтримки ЦУЄНС проведено лекцію у межах науково-педагогічних стажувань

За підтримки ЦУЄНС проведено лекцію у межах науково-педагогічних стажувань

300

17 січня 2024 року була проведена онлайн-лекція у межах науково-педагогічних стажувань із Вищою школою менеджменту інформаційних систем (ISMA).

Відкрив цей захід доктор юридичних наук, професор, директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва Михайло Віхляєв. Він привітав усіх учасників наукової бесіди та акцентував увагу на важливості та значущості міжнародних зв’язків для розвитку науки.

Далі продовжила слово Юлія Миронова, магістр соціології, Вища школа менеджменту інформаційних систем (ISMA), яка провела лекцію на тему «Вигорання викладачів закладів вищої освіти: причини та шляхи вирішення».

Лекторка розпочала свій виступ з пояснення того, що емоційне вигорання – це показник психосоціального стану викладача, а його психосоціальне благополуччя є індикатором стану людського капіталу університету. Для вишу якість викладацького складу визначає якість його науково-освітньої діяльності. Метою лекції було вивчення прояву емоційного вигорання викладачів у сучасних умовах та пошуку прийнятних способів його подолання ресурсами організації, яка є більш гнучкою системою аніж державні інституції. Лекторка подала ґрунтовний аналіз проблеми професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти та надала рекомендації щодо профілактики професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти, такі як: оптимізація режиму роботи та відпочинку, навчання, прийоми релаксації та саморегуляції психічних станів, прищеплення навичок конструктивних та успішних моделей поведінки, розрахунок та розподіл навантаження, зниження конфліктності на роботі, активна участь у групових формах психологічної допомоги, тренінгах тощо.

Щиро дякуємо всім учасникам, хто долучився до нашого заходу!

Поширити